KORT BLOG INTERIEURARCHITECTEN MASTERS OF INTERIOR DESIGN
𝙃𝙖𝙧𝙩𝙨𝙩𝙞𝙠𝙠𝙚 𝙡𝙚𝙪𝙠 𝙝𝙤𝙤𝙧 𝙯𝙤'𝙣 𝙞𝙣𝙩𝙚𝙧𝙞𝙚𝙪𝙧𝙤𝙣𝙩𝙬𝙚𝙧𝙥, 𝙢𝙖𝙖𝙧 𝙬𝙖𝙩 𝙠𝙖𝙣 𝙞𝙠 𝙚𝙧𝙢𝙚𝙚? 𝙄𝙠 𝙗𝙚𝙣 𝙖𝙡𝙡𝙚𝙨𝙗𝙚𝙝𝙖𝙡𝙫𝙚 𝙘𝙧𝙚𝙖𝙩𝙞𝙚𝙛 𝙚𝙣 𝙞𝙠 𝙝𝙤𝙪 𝙣𝙞𝙚𝙩 𝙫𝙖𝙣 𝙜𝙚𝙙𝙤𝙚.'
Dit was een terechte opmerking van een inmiddels tevreden opdrachtgever. Je hebt een interieurontwerp en wil graag met de inrichting van je nieuwbouw appartement aan de slag. Maar ja..daar sta je dan met je tekening.
Dat denk je tenminste. En dat snappen we! 𝗗𝗮𝗮𝗿𝗼𝗺 𝘇𝗶𝗷𝗻 𝘄𝗶𝗷 𝗽𝗮𝘀 𝗸𝗹𝗮𝗮𝗿 𝗮𝗹𝘀 𝗷𝗲 𝗲𝗲𝗻 𝗿𝗲𝗮𝗹𝗶𝘀𝘁𝗶𝘀𝗰𝗵, 𝗽𝗿𝗮𝗸𝘁𝗶𝘀𝗰𝗵 𝘂𝗶𝘁𝘃𝗼𝗲𝗿𝗯𝗮𝗮𝗿 𝗶𝗻𝘁𝗲𝗿𝗶𝗲𝘂𝗿𝗼𝗻𝘁𝘄𝗲𝗿𝗽 𝗶𝗻 𝗵𝗮𝗻𝗱𝗲𝗻 𝗵𝗲𝗯𝘁. Een ontwerp waar je mee uit de voeten kunt. Een ontwerp dat je al helemaal voor je ziet zonder dat je ook maar één handeling hebt hoeven uitvoeren om het te realiseren. Een ontwerp waarvan je denkt: 'Ja, ik heb er zin in en kan niet wachten tot het af is!' En als je het toch nog lastig vindt of er tegenop ziet dan raden we je onze fantastische Create manager Nicolette aan die je het hele proces uit handen kan nemen, van A tot Z. Kun je straks zo in je nieuwe appartement!
Dit was een terechte opmerking van een inmiddels tevreden opdrachtgever. Je hebt een interieurontwerp en wil graag met de inrichting van je nieuwbouw appartement aan de slag. Maar ja..daar sta je dan met je tekening.
Dat denk je tenminste. En dat snappen we! 𝗗𝗮𝗮𝗿𝗼𝗺 𝘇𝗶𝗷𝗻 𝘄𝗶𝗷 𝗽𝗮𝘀 𝗸𝗹𝗮𝗮𝗿 𝗮𝗹𝘀 𝗷𝗲 𝗲𝗲𝗻 𝗿𝗲𝗮𝗹𝗶𝘀𝘁𝗶𝘀𝗰𝗵, 𝗽𝗿𝗮𝗸𝘁𝗶𝘀𝗰𝗵 𝘂𝗶𝘁𝘃𝗼𝗲𝗿𝗯𝗮𝗮𝗿 𝗶𝗻𝘁𝗲𝗿𝗶𝗲𝘂𝗿𝗼𝗻𝘁𝘄𝗲𝗿𝗽 𝗶𝗻 𝗵𝗮𝗻𝗱𝗲𝗻 𝗵𝗲𝗯𝘁. Een ontwerp waar je mee uit de voeten kunt. Een ontwerp dat je al helemaal voor je ziet zonder dat je ook maar één handeling hebt hoeven uitvoeren om het te realiseren. Een ontwerp waarvan je denkt: 'Ja, ik heb er zin in en kan niet wachten tot het af is!' En als je het toch nog lastig vindt of er tegenop ziet dan raden we je onze fantastische Create manager Nicolette aan die je het hele proces uit handen kan nemen, van A tot Z. Kun je straks zo in je nieuwe appartement!
KORT BLOG INTERIEURARCHITECTEN MASTERS OF INTERIOR DESIGN
Slechte gewoontes beginnen bij de voordeur. 𝗘𝗰𝗵𝘁 𝘄𝗮𝗮𝗿.
Sleutels die niet in de jaszak zitten waar je ze verwacht en voor menig zoektocht zorgen in de ochtend nét op de momenten dat je te laat bent voor het werk.
De portemonnee die in die ene tas zit...juist die je gisteren mee had. Maar niet vandaag. Wat je zo'n superongemakkelijk moment oplevert bij de kassa van de super! Hé shit, weer naar huis - en naar de winkel - en weer naar huis door de regen. Leuk ook dat je toevallig vandaag de fiets pakte omdat je wat vaker wil bewegen.
Of wat dacht je van: 'Hé waar is mijn andere schoen? Hoe kan dat nou?. Die laatste vraag is natuurlijk overbodig want je weet zelf wel waar het door komt. 𝙎𝙡𝙚𝙘𝙝𝙩𝙚 𝙜𝙚𝙬𝙤𝙤𝙣𝙩𝙚𝙨 𝙗𝙚𝙜𝙞𝙣𝙣𝙚𝙣 𝙣𝙖𝙢𝙚𝙡𝙞𝙟𝙠 𝙗𝙞𝙟 𝙙𝙚 𝙫𝙤𝙤𝙧𝙙𝙚𝙪𝙧.
Jassen, tassen, sleutels, schoenen, handschoenen en paraplu's op de juiste plek, voorkomt zoveel ergernis en gedoe. En een goed interieur is daar de basis voor. 𝘏𝘰𝘦 𝘻𝘰𝘶 𝘫𝘪𝘫 𝘩𝘦𝘵 𝘢𝘯𝘥𝘦𝘳𝘴 𝘬𝘶𝘯𝘯𝘦𝘯 𝘥𝘰𝘦𝘯?
Sleutels die niet in de jaszak zitten waar je ze verwacht en voor menig zoektocht zorgen in de ochtend nét op de momenten dat je te laat bent voor het werk.
De portemonnee die in die ene tas zit...juist die je gisteren mee had. Maar niet vandaag. Wat je zo'n superongemakkelijk moment oplevert bij de kassa van de super! Hé shit, weer naar huis - en naar de winkel - en weer naar huis door de regen. Leuk ook dat je toevallig vandaag de fiets pakte omdat je wat vaker wil bewegen.
Of wat dacht je van: 'Hé waar is mijn andere schoen? Hoe kan dat nou?. Die laatste vraag is natuurlijk overbodig want je weet zelf wel waar het door komt. 𝙎𝙡𝙚𝙘𝙝𝙩𝙚 𝙜𝙚𝙬𝙤𝙤𝙣𝙩𝙚𝙨 𝙗𝙚𝙜𝙞𝙣𝙣𝙚𝙣 𝙣𝙖𝙢𝙚𝙡𝙞𝙟𝙠 𝙗𝙞𝙟 𝙙𝙚 𝙫𝙤𝙤𝙧𝙙𝙚𝙪𝙧.
Jassen, tassen, sleutels, schoenen, handschoenen en paraplu's op de juiste plek, voorkomt zoveel ergernis en gedoe. En een goed interieur is daar de basis voor. 𝘏𝘰𝘦 𝘻𝘰𝘶 𝘫𝘪𝘫 𝘩𝘦𝘵 𝘢𝘯𝘥𝘦𝘳𝘴 𝘬𝘶𝘯𝘯𝘦𝘯 𝘥𝘰𝘦𝘯?
PERSOONLIJK BLOG WENS UITVAARTBEGELEIDING
Gewoon bijzonder
De telefoon gaat. Ik kan nog net een hap van mijn ontbijt wegwerken voordat ik opneem. ‘Wens Uitvaartbegeleiding met Jacqueline’. Het is even stil aan de andere kant van de lijn. ‘Ja’, klinkt het onzeker ‘met mevrouw Mulder. Mijn man is vanmorgen vroeg overleden.’ Ik hoor een onderdrukte snik en er valt een stilte. ‘Mevrouw Mulder wat verdrietig, gecondoleerd met het overlijden van uw man’, antwoord ik. ‘Nou het zit zo’, herpakt mevrouw zich, ‘de huisarts is geweest en heeft mij papieren gegeven en verder weet ik niet wat ik allemaal moet regelen en het vliegt me aan. Mijn zoon zei dat ik u moest bellen en dat kunt helpen met de uitvaart en alles.’ ‘Dat klopt helemaal mevrouw, wat fijn dat u belt. Ik kan gelijk naar u toekomen. Dan kunnen we kennismaken en samen een mooi afscheid regelen voor uw man’. Mevrouw geeft het adres, ik pak mijn spullen en stap in de auto. Het is een klein half uurtje rijden dus mijn broodje eet ik onderweg op.
Tijdens het rijden denk ik terug aan de verschillende uitvaarten die ik al heb mogen regelen. Iedere familie, iedere overledene en iedere situatie is anders en dus ook speciaal. Bijzonder zeg maar. En ik vind het belangrijk dat dat naar voren komt tijdens de uitvaart. Maar ook in het traject vóór de uitvaart, want aandacht voor de familie en de overledene begint al bij het eerste telefoontje.
Ieder mens heeft een eigen kenmerk, een aparte hobby of uitgesproken karaktertrek. Het is juist dat wat hem of haar zo bijzonder maakt en waardoor hij of zij nog jarenlang door dierbaren wordt herinnerd. Het afscheid kan een waardevolle herinnering zijn voor de dierbaren die met hun verdriet achterblijven.
Ik denk terug aan de uitvaart waarbij we de kist op de aanhanger van de trekker naar de aula hebben gereden, aan die condoleance in het stamcafé en de uitvaart in de prachtige tuin van een overleden mevrouw. Alles kan geregeld worden met de overleden persoon en familie in de hoofdrol. Het maakt het afscheid niet minder verdrietig, maar wel waardig en gewoon bijzonder.
De telefoon gaat als ik halverwege ben: ‘Ja met mevrouw Mulder nog even. Ik was vergeten te vragen of het ook uitmaakt bij welke uitvaartverzekering wij zijn? Sorry dat ik dat niet eerder heb gevraagd. Mijn zoon zegt dat het niet uitmaakt maar ik zou het vervelend vinden als u voor niets komt.’ Ik stel mevrouw gerust. ‘Ik kan u begeleiden ongeacht welke uitvaartverzekering u heeft. Dat is geen enkel probleem.’ En ik voel de opluchting aan de andere kant van de lijn.
Er komt in korte tijd veel op iemand af als een dierbare overlijd en daarom is persoonlijke aandacht juist zó belangrijk. Een afscheid kun je maar één keer doen, dus dat doen we goed. ‘Ja Jacqueline, denk ik bij mezelf, dat heb je goed bedacht’ en ik glimlach om mijn eigen gedachten.
Als ik even later bij mevrouw Mulder op de stoep sta gaat de deur al open voordat ik aangebeld heb. ‘Ik ben blij dat u er bent. Er moet zoveel gedaan worden en ik weet niet waar we moeten beginnen’ begint mevrouw gelijk. ‘Fijn dat u mij gebeld heeft mevrouw Mulder, we gaan er samen een mooi afscheid van maken. Nogmaals gecondoleerd met uw verlies. Zullen we eerst een kopje koffie drinken en dan kunt u mij ondertussen het verhaal van uw man vertellen. Dan leren we elkaar een beetje kennen en dan gaan we daarna bekijken wat er allemaal geregeld moet worden.’ Mevrouw Mulder is zichtbaar geëmotioneerd. ‘Gelukkig' zegt ze. 'Ik heb de hele ochtend nog niet kunnen zitten een kopje koffie kan ik wel gebruiken.’ Ik stap naar binnen en denk bij mezelf: ‘Ik ben blij dat ik hier ben!’
De telefoon gaat. Ik kan nog net een hap van mijn ontbijt wegwerken voordat ik opneem. ‘Wens Uitvaartbegeleiding met Jacqueline’. Het is even stil aan de andere kant van de lijn. ‘Ja’, klinkt het onzeker ‘met mevrouw Mulder. Mijn man is vanmorgen vroeg overleden.’ Ik hoor een onderdrukte snik en er valt een stilte. ‘Mevrouw Mulder wat verdrietig, gecondoleerd met het overlijden van uw man’, antwoord ik. ‘Nou het zit zo’, herpakt mevrouw zich, ‘de huisarts is geweest en heeft mij papieren gegeven en verder weet ik niet wat ik allemaal moet regelen en het vliegt me aan. Mijn zoon zei dat ik u moest bellen en dat kunt helpen met de uitvaart en alles.’ ‘Dat klopt helemaal mevrouw, wat fijn dat u belt. Ik kan gelijk naar u toekomen. Dan kunnen we kennismaken en samen een mooi afscheid regelen voor uw man’. Mevrouw geeft het adres, ik pak mijn spullen en stap in de auto. Het is een klein half uurtje rijden dus mijn broodje eet ik onderweg op.
Tijdens het rijden denk ik terug aan de verschillende uitvaarten die ik al heb mogen regelen. Iedere familie, iedere overledene en iedere situatie is anders en dus ook speciaal. Bijzonder zeg maar. En ik vind het belangrijk dat dat naar voren komt tijdens de uitvaart. Maar ook in het traject vóór de uitvaart, want aandacht voor de familie en de overledene begint al bij het eerste telefoontje.
Ieder mens heeft een eigen kenmerk, een aparte hobby of uitgesproken karaktertrek. Het is juist dat wat hem of haar zo bijzonder maakt en waardoor hij of zij nog jarenlang door dierbaren wordt herinnerd. Het afscheid kan een waardevolle herinnering zijn voor de dierbaren die met hun verdriet achterblijven.
Ik denk terug aan de uitvaart waarbij we de kist op de aanhanger van de trekker naar de aula hebben gereden, aan die condoleance in het stamcafé en de uitvaart in de prachtige tuin van een overleden mevrouw. Alles kan geregeld worden met de overleden persoon en familie in de hoofdrol. Het maakt het afscheid niet minder verdrietig, maar wel waardig en gewoon bijzonder.
De telefoon gaat als ik halverwege ben: ‘Ja met mevrouw Mulder nog even. Ik was vergeten te vragen of het ook uitmaakt bij welke uitvaartverzekering wij zijn? Sorry dat ik dat niet eerder heb gevraagd. Mijn zoon zegt dat het niet uitmaakt maar ik zou het vervelend vinden als u voor niets komt.’ Ik stel mevrouw gerust. ‘Ik kan u begeleiden ongeacht welke uitvaartverzekering u heeft. Dat is geen enkel probleem.’ En ik voel de opluchting aan de andere kant van de lijn.
Er komt in korte tijd veel op iemand af als een dierbare overlijd en daarom is persoonlijke aandacht juist zó belangrijk. Een afscheid kun je maar één keer doen, dus dat doen we goed. ‘Ja Jacqueline, denk ik bij mezelf, dat heb je goed bedacht’ en ik glimlach om mijn eigen gedachten.
Als ik even later bij mevrouw Mulder op de stoep sta gaat de deur al open voordat ik aangebeld heb. ‘Ik ben blij dat u er bent. Er moet zoveel gedaan worden en ik weet niet waar we moeten beginnen’ begint mevrouw gelijk. ‘Fijn dat u mij gebeld heeft mevrouw Mulder, we gaan er samen een mooi afscheid van maken. Nogmaals gecondoleerd met uw verlies. Zullen we eerst een kopje koffie drinken en dan kunt u mij ondertussen het verhaal van uw man vertellen. Dan leren we elkaar een beetje kennen en dan gaan we daarna bekijken wat er allemaal geregeld moet worden.’ Mevrouw Mulder is zichtbaar geëmotioneerd. ‘Gelukkig' zegt ze. 'Ik heb de hele ochtend nog niet kunnen zitten een kopje koffie kan ik wel gebruiken.’ Ik stap naar binnen en denk bij mezelf: ‘Ik ben blij dat ik hier ben!’
BLOGARTIKEL DOZEN OP MAAT
Waardevolle sidekick
Samenwerken. Het lijkt een open deur: samen bereik je meer. En dat is ook zo.
Toegegeven, als verkoper van dozen op maat willen we graag verkopen net als iedere andere professionele onderneming. En dan natuurlijk bij voorkeur veel en vaak. Verkoop is het bestaansrecht van je onderneming, ook voor ons. Daar doen wij al 18 jaar vakkundig en met succes want onze tevreden klanten zijn te vinden in heel Nederland en daarbuiten.
Toch richten wij ons niet op de harde verkoop, het verwerven van klanten en het pushen van onze kartonnen dozen. Bij moederbedrijf SPH Verpakkingen en bij Dozen Op Maat (www.dozenopmaat.nl) staat de samenwerking met onze klanten voorop. Want een tevreden klant is een klant voor het leven. ‘Nog zo’n tegeltjeswijsheid’ zul je wellicht denken, maar het is een cliché die toch écht waar blijkt te zijn.
Veel formaten en varianten
Bij Dozen Op Maat (www.dozenopmaat.nl) denken we mee. Als je een kartonnen doos op maat zoekt heb je keus uit heel veel formaten en varianten en dan overdrijven we niet. Het zijn er écht heel veel. En omdat we zelf een eigen productiebedrijf hebben, kunnen we het allemaal aanbieden.Als ‘dozenzoeker’ die zoekt naar die ene perfecte doos op maat kan dat best overweldigend zijn. Op een gegeven moment zie je door het spreekwoordelijke bos de kartonnen dozen niet meer. Daarom gaan we altijd samen met onze klanten op onderzoek uit om de perfecte kartonnen doos op maat te vinden. Hiervoor bespreken we een aantal vragen:
1.Welk product wil je verpakken?
Je kunt het zo gek niet bedenken of er bestaat wel een doos voor. En als die nog niet bestaat, maakt Dozen Op Maat (www.dozenopmaat.nl) er een voor je! Het is een uitdaging die we graag aangaan. Megagroot, extra dik, of verrassende vormen. Is je product breekbaar? Van welk materiaal is het gemaakt? Heeft het uitstekende randen of vormen? Ben je op zoek naar een omdoos? Of naar een luxe doos waar je product direct in wordt verpakt? You name it, we make it!
2.Welk formaat heb je nodig?
Een perfect passende doos - een doos op maat - geeft garanties voor een zo veilig mogelijk vervoer. Het product schuift niet tijdens het vervoer, zorgt voor een groter volume op een pallet en neemt in schappen zo weinig mogelijk ruimte in beslag. De lege ruimte in een doos op maat beperken tot een minimum, dat is ons streven!
3.Welke kwaliteit volstaat voor je product?
Dit lijkt een vanzelfsprekendheid, maar het is belangrijk om hierover na te denken. Er zijn namelijk veel verschillende kwaliteiten en diktes. Heb je een product van hard materiaal dat niet gevoelig is voor vocht of kou, dan is de kwaliteit misschien minder van belang. Wil je boeken in een kartonnen doos verpakken, dan is het belangrijk dat deze droog blijven. Een breekbaar product behoeft uiteraard een goede kwaliteit doos, maar wordt misschien ook beschermd door vulmateriaal. Het is weer een keuzemogelijkheid die we samen bespreken.
4.Waar staat de doos?
Komt je doos in het magazijn, in een winkelschap, in een luxe boetiek of is het een verpakking voor een product dat je aanbiedt in je webshop? Is de doos het eerste wat een klant ziet bij ontvangst? De uitstraling van de doos is voor de ene klant minder van belang en voor de ander een verlengstuk van het imago en is daarom ook iets waar wij rekening mee houden. In overleg met de klant uiteraard.
Je product in de hoofdrol
Bij een kartonnen doos op maat maken we dus ‘niet zomaar een doos’. Jouw product krijgt de hoofdrol en onze kartonnen doos is de waardevolle sidekick. Niet dominant aanwezig, maar wel van levensbelang en ontstaan uit een goede samenwerking!Wil je meer informatie of weten welke oplossing wij voor je hebben? Kijk dan op www.dozenopmaat.nl. Je vindt daar o.a. een handige rekentool. Zo weet je gelijk waar je aan toe bent! Uiteraard kun je bij ons ook terecht voor een standaard formaat doos. Die hebben wij namelijk gewoon op voorraad, altijd klaar om je van dienst te zijn. Net als wij.
P.S. Samenwerken met klanten vinden wij waardevol en als blijkt dat klanten dat ook vinden, dan doen we het goed! Zo wordt SPH Verpakkingen (het moederbedrijf van www.dozenopmaat.nl) genoemd als samenwerkingspartner in de bedrijfsfilm van één van onze gewaardeerde klanten en buren Jobo Borstelfabriek B.V. uit Hoogeveen en daar zijn we met recht trots op!
Samenwerken. Het lijkt een open deur: samen bereik je meer. En dat is ook zo.
Toegegeven, als verkoper van dozen op maat willen we graag verkopen net als iedere andere professionele onderneming. En dan natuurlijk bij voorkeur veel en vaak. Verkoop is het bestaansrecht van je onderneming, ook voor ons. Daar doen wij al 18 jaar vakkundig en met succes want onze tevreden klanten zijn te vinden in heel Nederland en daarbuiten.
Toch richten wij ons niet op de harde verkoop, het verwerven van klanten en het pushen van onze kartonnen dozen. Bij moederbedrijf SPH Verpakkingen en bij Dozen Op Maat (www.dozenopmaat.nl) staat de samenwerking met onze klanten voorop. Want een tevreden klant is een klant voor het leven. ‘Nog zo’n tegeltjeswijsheid’ zul je wellicht denken, maar het is een cliché die toch écht waar blijkt te zijn.
Veel formaten en varianten
Bij Dozen Op Maat (www.dozenopmaat.nl) denken we mee. Als je een kartonnen doos op maat zoekt heb je keus uit heel veel formaten en varianten en dan overdrijven we niet. Het zijn er écht heel veel. En omdat we zelf een eigen productiebedrijf hebben, kunnen we het allemaal aanbieden.Als ‘dozenzoeker’ die zoekt naar die ene perfecte doos op maat kan dat best overweldigend zijn. Op een gegeven moment zie je door het spreekwoordelijke bos de kartonnen dozen niet meer. Daarom gaan we altijd samen met onze klanten op onderzoek uit om de perfecte kartonnen doos op maat te vinden. Hiervoor bespreken we een aantal vragen:
1.Welk product wil je verpakken?
Je kunt het zo gek niet bedenken of er bestaat wel een doos voor. En als die nog niet bestaat, maakt Dozen Op Maat (www.dozenopmaat.nl) er een voor je! Het is een uitdaging die we graag aangaan. Megagroot, extra dik, of verrassende vormen. Is je product breekbaar? Van welk materiaal is het gemaakt? Heeft het uitstekende randen of vormen? Ben je op zoek naar een omdoos? Of naar een luxe doos waar je product direct in wordt verpakt? You name it, we make it!
2.Welk formaat heb je nodig?
Een perfect passende doos - een doos op maat - geeft garanties voor een zo veilig mogelijk vervoer. Het product schuift niet tijdens het vervoer, zorgt voor een groter volume op een pallet en neemt in schappen zo weinig mogelijk ruimte in beslag. De lege ruimte in een doos op maat beperken tot een minimum, dat is ons streven!
3.Welke kwaliteit volstaat voor je product?
Dit lijkt een vanzelfsprekendheid, maar het is belangrijk om hierover na te denken. Er zijn namelijk veel verschillende kwaliteiten en diktes. Heb je een product van hard materiaal dat niet gevoelig is voor vocht of kou, dan is de kwaliteit misschien minder van belang. Wil je boeken in een kartonnen doos verpakken, dan is het belangrijk dat deze droog blijven. Een breekbaar product behoeft uiteraard een goede kwaliteit doos, maar wordt misschien ook beschermd door vulmateriaal. Het is weer een keuzemogelijkheid die we samen bespreken.
4.Waar staat de doos?
Komt je doos in het magazijn, in een winkelschap, in een luxe boetiek of is het een verpakking voor een product dat je aanbiedt in je webshop? Is de doos het eerste wat een klant ziet bij ontvangst? De uitstraling van de doos is voor de ene klant minder van belang en voor de ander een verlengstuk van het imago en is daarom ook iets waar wij rekening mee houden. In overleg met de klant uiteraard.
Je product in de hoofdrol
Bij een kartonnen doos op maat maken we dus ‘niet zomaar een doos’. Jouw product krijgt de hoofdrol en onze kartonnen doos is de waardevolle sidekick. Niet dominant aanwezig, maar wel van levensbelang en ontstaan uit een goede samenwerking!Wil je meer informatie of weten welke oplossing wij voor je hebben? Kijk dan op www.dozenopmaat.nl. Je vindt daar o.a. een handige rekentool. Zo weet je gelijk waar je aan toe bent! Uiteraard kun je bij ons ook terecht voor een standaard formaat doos. Die hebben wij namelijk gewoon op voorraad, altijd klaar om je van dienst te zijn. Net als wij.
P.S. Samenwerken met klanten vinden wij waardevol en als blijkt dat klanten dat ook vinden, dan doen we het goed! Zo wordt SPH Verpakkingen (het moederbedrijf van www.dozenopmaat.nl) genoemd als samenwerkingspartner in de bedrijfsfilm van één van onze gewaardeerde klanten en buren Jobo Borstelfabriek B.V. uit Hoogeveen en daar zijn we met recht trots op!
ARTIKEL VOOR VAKBLAD TREND
Het visitekaartje voor de branche
Wat de sommelier doet voor wijn, doet de barista voor koffie: een specialist die kennis verzamelt en deelt. Daarnaast is een goede barista ook nog eens een inspirerende gastvrouw of -heer, zowel in de horeca als in de retail. Een uitstekend visitekaartje voor de koffiebranche dus! Barista Wendelien van Bunnik werd in 2019 Dutch Barista Champion, Dutch Aeropress Champion en World Aeropress Champion. Zelf houdt ze van frisse, fruitige koffies uit bijvoorbeeld Ethiopie of Kenia, het liefst niet te donker gebrand en gezet als filter koffie. ’..want filterkoffie wordt vaak beter naarmate ze een beetje afkoelt, waardoor het drinken ervan een beleving op zich wordt, een geniet moment’ aldus Wendelien. We legden haar een aantal vragen voor. Hoe is je passie voor koffie ontstaan? ‘Door het enthousiasme van een andere barista! Vóór college haalde ik vaak een dubbele espresso bij een koffiezaakje om de hoek. Elke keer liet hij me kiezen uit twee verschillende koffies. Hij deed dat zo aanstekelijk dat ik heb gesolliciteerd en werd aangenomen! Bij elke volgende koffiezaak leerde ik meer over het product en werd ik zelf ook steeds enthousiaster en uiteindelijk zelf professional!’ Je werkt sinds 2012 voor Single Estate Coffee Roasters, een specialty coffee branderij in Maasdijk. Waar richt het bedrijf zich op? ‘Single Estate Coffee Roasters focust zich op de directe handel met koffieproducenten. We hebben onze eigen bar in Den Haag, waar ik barmanager ben en daarnaast verzorg ik alle trainingen voor onze (wholesale) klanten.’ Wat is de toegevoegde waarde van het vak barista voor de koffiebranche? ‘Een vakkundige barista is de spreekbuis van de producent en de brander. Door op een prettige en inspirerende manier uit te leggen wat een gast gaat proeven en waarom de koffie smaakt zoals hij doet, creëert de barista meer bewustzijn en meer bereidheid om de juiste prijs te betalen.’ Dus een barista ondersteunt ook de retailer met kennis en demonstraties? ‘Dat klopt, onze koffiebar in Den Haag heeft precies als doel om te demonstreren hoe koffie en gastvrijheid naar ons idee zouden moeten zijn. Het vertrouwen van consumenten win je alleen door productkennis én een hoog niveau van hospitality. Tijdens de trainingen die we onze wholesale klanten geven speelt productkennis én inspireren een grote rol. Wanneer je barista’s goed opleidt, worden zij de stem van zowel de horecazaak als de retailer, brander én koffieboer. Dit heeft uiteraard zijn effect op de verkoop! Kun je iets zeggen over trends in de koffiebranche? ‘Er zijn regelmatig nieuwe trends. Sommige beperken zich tot de koffieprofessionals, zoals nieuwe tools. Veel trends ontstaan onder professionals tijdens kampioenschappen, andere spontaan vanuit consumenten, zoals op dit moment de vele variaties ijskoffie van cold brew en iced latte tot espresso&tonic.‘ Tot slot: ‘Wereldwijd is koffie het meest verhandelde product na olie en er zijn dan ook veel mensen afhankelijk van de koffie industrie. Koffie speelt een grote rol in het leven van heel veel mensen. Het is een prachtige drank met grote betekenis. En dat blijft zo, daar ben ik van overtuigd. Voor ieder moment is er wel een geschikte koffie en je raakt er nooit over uitgeleerd. Ik hoop dan ook nog heel lang professionals, retailers en consumenten te mogen blijven inspireren en informeren over het prachtige product koffie.’ |
LANG BLOG VOOR WASMACHINEKAST.NL
De telefoon gaat. ‘Ik heb een wasmachine kast gezien en nu wil ik er ook één. Kan ik informatie krijgen?’ vertelt de stem aan de andere kant van de lijn. Dit is de meest gestelde vraag die we krijgen bij wasmachinekast.nl en tegelijkertijd ook de meest gehoorde motivatie om te informeren: de beller heeft bij familie, vriend of kennis een wasmachine kast gezien en is gelijk verkocht!! Hij of zij wil er ook een wasmachine kast aanschaffen en dat snappen wij 😉
Een wasmachine kast maakt wassen leuker! Het klinkt als een cliché, maar navraag bij onze klanten leert dat het écht waar is. Als je binnenkomt in de ruimte waar je wasmachine kast staat, dan ervaren eigenlijk al onze klanten dat als ‘fijn’. Het ziet er goed uit, de wasmachine en droger staan in de kast op de juiste hoogte, het is netjes en voorzien van de gemakken die ze hebben uitgekozen. Dat laatste zie je niet direct, maar je weet het en dat geeft die extra meerwaarde. Het maakt het behaaglijke gevoel van ‘ik heb het goed voor elkaar’ helemaal compleet. Bouwen, verbouwen, verhuizen of opknappen: kies voor een wasmachine kast Als je een huis gaat bouwen, gaat verhuizen of je wasruimte helemaal tiptop wilt maken dan is dat het perfecte moment om contact op te nemen met wasmachinekast.nl. We maken graag een vrijblijvende afspraak maken waarin we uitleggen hoe wij werken wat je van ons kunt verwachten. Bij het kopen van een wasmachine kast is een aantal zaken van belang: 1 Hoe groot is de ruimte waar je de wasmachine kast wilt hebben? Ook als je een kleine wasruimte hebt is een wasmachine kast uitstekend geschikt! Meestal denken mensen dat je een grote ruimte moet hebben, maar niets is dus minder waar want bij wasmachinekast.nl maken we alles op maat. Hoe groot de ruimte is en je wensen zijn, zo groot of klein wordt de wasmachine kast. 2 Wassen, drogen en opruimen in een wasmachine kast Wat verwacht je van je wasmachine kast? Wil je naast je wasmachine ook een droger in de kast plaatsen? Dat kan! Wil je ernaast en -boven en -onder |
voldoende kastruimte voor je spullen, zoals een wasmand, droogrek en wasmiddelen? Ook dat kan. Van tevoren is het handig om te bedenken wat je wilt en hoe je het wilt indelen. Aan de linkerkant nog een kastruimte? Of beter rechts? Onderin je wasmiddel of beter bovenin in verband met de veiligheid met kleine kinderen? Lades? Of schappen? Dit zijn enkele van de vragen die aan de orde kunnen komen wanneer je je kast voor de wasmachine en droger gaat samenstellen. We hebben zelfs eens een wasmachine kast gemaakt met een wasmachine en een koelkast er in. De klant wilde graag een tweede koelkast in de wasruimte en dat was voor ons natuurlijk geen probleem! De wensen kunnen sterk verschillen en onze mogelijkheden zijn dus ook groot.
3 Panelen en grepen; de uitstraling van je wasmachine kast Als je weet waar je de wasmachine kast wilt, hoe groot je hem wilt en voor welke mogelijkheden je kiest dan is de volgende stap om te bekijken voor welke uitstraling je gaat. Wil je de panelen stralend wit, lekker neutraal of warm donker? We hebben verschillende opties die je in onze showroom kunt bekijken. De grepen zijn ook heel belangrijk voor de uitstraling van de wasmachine kast. Hou je van klassiek of ga je liever voor een moderne variant of greeploos? Ook hier bieden we verschillende opties. 4 Techniek, vakmanschap en passie Hier kunnen we kort over zijn: wasmachinekast.nl werkt uitsluitend met materiaal van hoge kwaliteit. In onze werkplaats werken geschoolde vakmensen die met veel passie aan jouw wasmachine kast werken. We hebben de motivatie om iets moois te maken dat perfect past bij je wensen. Iedere wasmachine kast is uitgerust met een anti-slip bodem om de wasmachine op te plaatsen, een nette afdek top, schokbestendige verbindingen, hoogwaardige geleiders en sterke sokkelpoten. Zo garanderen we een lange levensduur én 100% klanttevredenheid. Ben je nieuwsgierig naar de modellen en hoe het er in het echt uitziet? Neem dan eens contact op. We nemen de tijd voor je en laten je graag de mogelijkheden zien van onze wasmachine kasten. |
KORT BLOG INTERIEURARCHITECTEN MASTERS OF INTERIOR DESIGN
𝙒𝙖𝙖𝙧 𝙙𝙚𝙣𝙠 𝙟𝙞𝙟 𝙡𝙖𝙩𝙚𝙧 𝙖𝙖𝙣 𝙖𝙡𝙨 𝙟𝙚 𝙖𝙖𝙣 𝙟𝙚 𝙝𝙪𝙞𝙨 𝙩𝙚𝙧𝙪𝙜𝙙𝙚𝙣𝙠𝙩?
Is dat hoe het er uit zag? Dat wat je hebt gekocht? Hoe lang je er hebt gewoond? Waarschijnlijk is dat in mindere mate wat er door je hoofd speelt.
Meestal zijn het de momenten die je er hebt beleefd waar je aan terugdenkt. ‘Weet je nog dat we die bank kochten en dat we de hele kamer opnieuw moesten verven omdat we de verkeerde kleur hadden besteld? Wat hebben we toen goed samengewerkt en gelachen', herinnerde een enthousiaste opdrachtgever zich. Of wat dacht je van de eerste stapjes bij die oude salontafel, die nog van oma was geweest en nu in de logeerkamer staat te wachten om opgeknapt te worden.
We horen het vaak: ‘𝘸𝘦𝘦𝘵 𝘫𝘦 𝘯𝘰𝘨..’. En ‘𝘸𝘢𝘵 𝘩𝘦𝘣𝘣𝘦𝘯 𝘸𝘦 𝘵𝘰𝘦𝘯 𝘨𝘦𝘭𝘢𝘤𝘩𝘦𝘯’. Of ‘𝘯𝘶 𝘬𝘶𝘯𝘯𝘦𝘯 𝘸𝘦 𝘦𝘳 𝘰𝘮 𝘭𝘢𝘤𝘩𝘦𝘯 𝘮𝘢𝘢𝘳 𝘵𝘰𝘦𝘯..’. Heerlijk al die herinneringen!
En dat is precies ons doel: een interieur creëren dat bij je past, waar je kunt leven en je uitleven, waar je herinneringen maakt. Creating moments zogezegd.
Wil je even lekker de week doorbreken op deze woensdag en wegdromen of je laten inspireren? Kijk dan eens op Pinterest op ons bord Creating Moments. Enne..de andere borden zijn ook heel leuk om te bekijken natuurlijk 😉 Onze pagina heet gewoon Masters of Interior Design en je vindt er voldoende Inspiratie om je eigen mooie herinneringen te maken!
Is dat hoe het er uit zag? Dat wat je hebt gekocht? Hoe lang je er hebt gewoond? Waarschijnlijk is dat in mindere mate wat er door je hoofd speelt.
Meestal zijn het de momenten die je er hebt beleefd waar je aan terugdenkt. ‘Weet je nog dat we die bank kochten en dat we de hele kamer opnieuw moesten verven omdat we de verkeerde kleur hadden besteld? Wat hebben we toen goed samengewerkt en gelachen', herinnerde een enthousiaste opdrachtgever zich. Of wat dacht je van de eerste stapjes bij die oude salontafel, die nog van oma was geweest en nu in de logeerkamer staat te wachten om opgeknapt te worden.
We horen het vaak: ‘𝘸𝘦𝘦𝘵 𝘫𝘦 𝘯𝘰𝘨..’. En ‘𝘸𝘢𝘵 𝘩𝘦𝘣𝘣𝘦𝘯 𝘸𝘦 𝘵𝘰𝘦𝘯 𝘨𝘦𝘭𝘢𝘤𝘩𝘦𝘯’. Of ‘𝘯𝘶 𝘬𝘶𝘯𝘯𝘦𝘯 𝘸𝘦 𝘦𝘳 𝘰𝘮 𝘭𝘢𝘤𝘩𝘦𝘯 𝘮𝘢𝘢𝘳 𝘵𝘰𝘦𝘯..’. Heerlijk al die herinneringen!
En dat is precies ons doel: een interieur creëren dat bij je past, waar je kunt leven en je uitleven, waar je herinneringen maakt. Creating moments zogezegd.
Wil je even lekker de week doorbreken op deze woensdag en wegdromen of je laten inspireren? Kijk dan eens op Pinterest op ons bord Creating Moments. Enne..de andere borden zijn ook heel leuk om te bekijken natuurlijk 😉 Onze pagina heet gewoon Masters of Interior Design en je vindt er voldoende Inspiratie om je eigen mooie herinneringen te maken!
BLOGARTIKEL AANDACHT EN BETROKKENHEID UITVAARTBEGELEIDING
OPBAREN: THUIS OF IN HET UITVAARTCENTRUM?
Als uw dierbare overlijdt duurt het nog een aantal dagen voordat de uitvaart plaatsvindt. In de dagen voor de uitvaart is het belangrijk om uw overleden dierbare op te baren op een fijne plek waar naasten en vrienden de mogelijkheid hebben om afscheid te nemen en nog een keer in de aanwezigheid te zijn van hun geliefde dierbare.
Als professioneel uitvaartverzorger zien wij dat steeds meer nabestaanden ervoor kiezen om hun overleden dierbare thuis op te baren. Ze gebruiken deze tijd om in alle rust afscheid te nemen en de dierbare nog even thuis te houden en te koesteren. Vaak wordt gekozen voor een plek waar hij of zij er nog echt even bij hoort. Of voor het raam met uitzicht op de geliefde tuin. En we krijgen veel reacties van mensen die als vanzelfsprekend nog praten met hun dierbare, dingen uitspreken die ze nog kwijt willen en hun emoties de vrije loop laten omdat ze zich in de veilige omgeving van hun woning bevinden. Hier begint al het afscheid nemen, ook al voelt het voor velen alsof ze hun man, vrouw of dierbare nog even kunnen vasthouden en beschermen.
Uiteraard is het ook mogelijk om uw overleden dierbare in het uitvaartcentrum op te baren. Veel centra bieden de mogelijkheid om 24 uur per dag toegang te krijgen.
MOGELIJKHEDEN
Als uw overleden dierbare naar het uitvaartcentrum wordt gebracht is dat altijd in een kist. Als u hem of haar liever nog even thuis houdt dan kan dat ook op bed. Om de dagen goed door te komen is het belangrijk het lichaam zo goed mogelijk te conserveren. Dat klinkt heel naar en klinisch maar dat is slechts de term. De verzorging van het lichaam wordt op een respectvolle wijze en met de grootst mogelijke zorg gedaan. Door ons, samen met u of door uzelf.
Voor het opbaren zijn er drie gangbare mogelijkheden: Biosac200, met koelplaat en thanatoproxie
UITVAARTVERZORGING
Waar en hoe u uw dierbare wilt opbaren is helemaal aan uzelf. Als professioneel uitvaartverzorgers kunnen wij u hierin adviseren en het regelen. Ook als u specifieke wensen heeft, bijvoorbeeld vanwege geloofsovertuiging of ethische kwesties. Of gewoon omdat u, of uw overleden dierbare, dat wenst. Het opbaren van uw overleden dierbare is een belangrijk onderdeel van het rouwproces, het is het begin van het afscheid met als afsluiting de uitvaart. Het verdriet stopt echter niet na de uitvaart, waarna de aanwezigheid van uw geliefde of dierbare plaatsmaakt voor een onvermijdelijke leegte. Daar kunnen wij helaas niets aan veranderen. Wel kunnen wij u adviseren en de uitvaart – en alles wat daarbij komt kijken - voor u regelen op de manier zoals u dat wilt, professioneel, met persoonlijke aandacht en respectvol.
Als uw dierbare overlijdt duurt het nog een aantal dagen voordat de uitvaart plaatsvindt. In de dagen voor de uitvaart is het belangrijk om uw overleden dierbare op te baren op een fijne plek waar naasten en vrienden de mogelijkheid hebben om afscheid te nemen en nog een keer in de aanwezigheid te zijn van hun geliefde dierbare.
Als professioneel uitvaartverzorger zien wij dat steeds meer nabestaanden ervoor kiezen om hun overleden dierbare thuis op te baren. Ze gebruiken deze tijd om in alle rust afscheid te nemen en de dierbare nog even thuis te houden en te koesteren. Vaak wordt gekozen voor een plek waar hij of zij er nog echt even bij hoort. Of voor het raam met uitzicht op de geliefde tuin. En we krijgen veel reacties van mensen die als vanzelfsprekend nog praten met hun dierbare, dingen uitspreken die ze nog kwijt willen en hun emoties de vrije loop laten omdat ze zich in de veilige omgeving van hun woning bevinden. Hier begint al het afscheid nemen, ook al voelt het voor velen alsof ze hun man, vrouw of dierbare nog even kunnen vasthouden en beschermen.
Uiteraard is het ook mogelijk om uw overleden dierbare in het uitvaartcentrum op te baren. Veel centra bieden de mogelijkheid om 24 uur per dag toegang te krijgen.
MOGELIJKHEDEN
Als uw overleden dierbare naar het uitvaartcentrum wordt gebracht is dat altijd in een kist. Als u hem of haar liever nog even thuis houdt dan kan dat ook op bed. Om de dagen goed door te komen is het belangrijk het lichaam zo goed mogelijk te conserveren. Dat klinkt heel naar en klinisch maar dat is slechts de term. De verzorging van het lichaam wordt op een respectvolle wijze en met de grootst mogelijke zorg gedaan. Door ons, samen met u of door uzelf.
Voor het opbaren zijn er drie gangbare mogelijkheden: Biosac200, met koelplaat en thanatoproxie
- BioSac200. Dit is een methode die gebruik maakt van zakjes, gevuld met koolstof en klei die het ontbindingsproces remmen. Het voordeel van BioSac200 is dat er geen aparte koeling nodig is en het lichaam niet stijf aanvoelt. Deze methode is een volledig ecologische manier van opbaren en er komen geen nare geuren vrij.
- Koelplaat. De meest gebruikte manier van opbaren is nog steeds met gebruikmaking van de koelplaat. Deze is verkrijgbaar in diverse maten en kan op een bed of in een kist worden geplaatst. Door het lichaam te koelen wordt het ontbindingsproces uitgesteld. Bij een koelplaat hoort een koeling die geluid maakt en aan- en afslaat. Als u voor deze methode kiest zal u overleden dierbare koel en stijfjes aanvoelen.
- Thanatopraxie, ook wel lichte balseming genoemd. Dit is een invasieve behandeling waarbij het bloed in de aderen van uw overleden dierbare wordt vervangen door een conserveringsmiddel. Hierbij verzorgen wij gelijk ook het lichaam op respectvolle en liefdevolle wijze. Het voordeel van thanatopraxie is dat er geen nare geuren vrijkomen, het lichaam niet zo stijf wordt en de gelaatskleur van de overledene vaak terugkomt. Het nadeel is dat het niet altijd thuis kan worden uitgevoerd en er in het lichaam wordt binnengedrongen, wat veel mensen een naar idee vinden.
UITVAARTVERZORGING
Waar en hoe u uw dierbare wilt opbaren is helemaal aan uzelf. Als professioneel uitvaartverzorgers kunnen wij u hierin adviseren en het regelen. Ook als u specifieke wensen heeft, bijvoorbeeld vanwege geloofsovertuiging of ethische kwesties. Of gewoon omdat u, of uw overleden dierbare, dat wenst. Het opbaren van uw overleden dierbare is een belangrijk onderdeel van het rouwproces, het is het begin van het afscheid met als afsluiting de uitvaart. Het verdriet stopt echter niet na de uitvaart, waarna de aanwezigheid van uw geliefde of dierbare plaatsmaakt voor een onvermijdelijke leegte. Daar kunnen wij helaas niets aan veranderen. Wel kunnen wij u adviseren en de uitvaart – en alles wat daarbij komt kijken - voor u regelen op de manier zoals u dat wilt, professioneel, met persoonlijke aandacht en respectvol.